Tumblr Gündemi

27 Eylül 2013 Cuma
yıllar geçiyor
yatağımın özlediği söz gelmedi henüz
söz bitiyor çabuk ol
birkaç kibrit sakladım
çarşafları topladım balkon ipinden
en çok kırmızı mandallar eksilmiş
bu balkonda veda ve dua kalmamış
hangi kül siler üzüntümü?
Umay Umay

"pişman değilim
benden konuş ey sevgilim bir başka benle
gecenin soğuk caddelerinde
gene aşk dolu gözlerini gördüğün
benden
ve hatırla beni kederle öperken o
gözlerinin altındaki çizgileri..”

Füruğ Ferruhzad
❝Ne de olsa ikimiz de iki üç paragrafla geçiştirilemeyecek kadar zorlu bir çaba gösterdik, aramızdaki ‘şey’i anlamak için.
Bildik hiçbir şeye benzemiyor ki.❞
 -Tomris Uyar  
❝Nice istasyonlarda, nice limanlarda, havaalanlarında durakladım. Her gidenle gitmek istedim.Her yolculuğa çıkmak. Hiçbir yere gitmesem de, sürekli yolculuklarda olduğumu algılamakta geç kalmadım. Ama genç yaşlarda, henüz bana, yaşamı yaşanır kılan bu duyguya varmadan önce, gidememek, derin, derin, derin bir acıydı…❞ -Tezer Özlü, Yaşamın Ucuna Yolculuk 
❝Daralan gece de,
Boş yere aramak sevinci,
Beraberken acıyan,
Ayrılınca neden bu kadar çekici?❞
 -Behçet Necatigil 
leylaninbiri:
Gittin.
Sanki hiç yoktun diyemem ama olduğun günlerin hatırası giderek sisli sabahların belirsizliğine dönüyor..
Seni unutmak istemiyorum.
❝Uyuşmaz kanım sizlerle
Siz de beni her incitecek şeyi arayıp buluyorsunuz
Nedir öldürmek mi istiyorsun
Ben çoktan öldüm oysa
Beni aynada görseniz anlarsınız bunu❞
 -Lale Müldür 
İnsanın terkedilmesi olur bazen, bazen de kaçıp gitmesi.
En kötüsü de sessizlik olur; ne kalabilirsin ne de gidebilirsin. Ne olduğunu da anlamazsın. Sonra bir defter, bir kalem alırsın başlarsın yazmaya.
“İnsanların birbirlerine olan yabancılaşma süreleri bu kadar kısa olmamalı.”
❝Yaşamını bir şey beklemeden yaşayacaksın.
Ne çok şey beklediğini biliyorsun;
gene, bekleyeceksin onları (elinde değil bu);
ama beklentilerinin ne ifade ettiklerini,
ne anlama geldiklerini -beklediğin, beklediklerin de, birgün tutup gelirlerse, onların da ne ifade edeceklerini, ne anlama geleceklerini- bilerek yaşayacaksın.
 -Oruç Aruoba 
❝ille gerek mi özlediğimi söylemek
ya da sevdiğimi seni
hem gelecek günlere bıraktım seninle olmayı
seninle ölmeyi bir güzel
seninle..❞
 -Cahit Zarifoğlu 
❝Her hikaye bitebilir ansızın,
Bazen tam alışmışken.❞
 -Hüsnü Arkan  
❝Koluna sarılayım, hiç konuşmam. Ne kadar çok şey öğrendim senden ama ne kadar az yaşadım.❞ -Umay Umay 

"Fragile Dreams "
O ‘her şeyi isteme’ de, ‘hiçbir şeyin kalmaması’ da, ilişkinin varlık yapısından çıkıyor: her şey olsun diye giriştiğimiz ilişki, sonunda hiçbir şey olup - yitiyor…
Oruç Aruoba
❝Zaten hep sensiz olduğumu anladım. Zaten hep sana yazıyor olduğumu.❞ -Umay Umay  
❝Niye
kimseler
izin vermez
yollarıma
kuş
konmasına ?❞
 -Nilgün Marmara  

"Sevdiğin, bilemediğindir." - Oruç Aruoba
❝Sen hep gülerdin oysa,
gülüverirdin.
Bir bakardım eğilmiş su içiyor gamzelerinden kuşlar.❞
 -Didem Madak  
Senden niye vazgeçtim Diego!
Kötü günümde yanımda olmadığın zaman vazgeçtim.
Canın sıkıldığında benimle paylaşmadığını, kırılacak veya tedirgin olacak olsam bile düşüncelerini açıkça söylemediğini anladığım zaman vazgeçtim.
Bana yalan söylediğini anladığım zaman vazgeçtim.
Gözlerime baktığında kalbinle bakmadığını ve bana hala söylemediğin şeyler olduğunu hissettiğimde vazgeçtim.
Her sabah benimle uyanmak istemediğini, geleceğimizin hiçbir yere gitmediğini anladığım zaman vazgeçtim.
Düşüncelerime ve değerlerime değer vermediğin için vazgeçtim.
Ağrılarımı dindirecek sıcak sevgiyi bana vermediğinde vazgeçtim.
Sadece kendi mutluluğunu ve geleceğini düşünerek beni hiçe saydığın için vazgeçtim.
Tablolarımda artık kendimi mutlu çizemediğim ve tek neden “sen” olduğun için vazgeçtim.
Bencil olduğun için vazgeçtim.
Bunlardan sadece bir tanesi senden vazgeçmem için yeterli değildi, çünkü sevgim yüceydi.
Ama hepsini düşündüğümde senin benden çoktan vazgeçtiğini anladım.
Bu yüzden ben de senden vazgeçtim.
Frida Kahlo

0 yorum:

 
 
 

Merak ettikleriniz vardır belki

Sitemizden en güncel haberleri,videoları, dizi özetlerini ve fragmanlarını izleyebilirsiniz. Bununla da sınırlı değil; Futbol maç özetlerini geniş bir şekilde hd olarak takip edebilir gollerini seyredebilirsiniz. Sosyal medya ve teknoloji haberlerini de unutmuyoruz,en güncel ve faydalı konular sitemizde yer alacaktır. Sağlık ve moda sız olmaz dediğinizi duyar gibiyiz ve hak veriyoruz,bunlarda bulunacak. Webmaster arkadaşlar içinde temel konular yer alacaktır.
 
ping fast  my blog, website, or RSS feed for Free