Bir Kızla İlk Buluşmada Yapılmaması Gereken 10 Şey(şey ne la, bağlayamadım başlığı)

7 Ekim 2013 Pazartesi

Bir Kızla İlk Buluşmada Yapılmaması Gereken 10 Şey(şey ne la, bağlayamadım başlığı)



1-İlk buluşmaya kesinlikle yalnız gidin. *Ulan ilk buluşmaya yalnız gitmeyeceksin de mahalleyle mi gideceksin, bu ne biçim madde diyenleriniz var biliyorum. Lakin ilk buluşmaya ablası ve abisiyle giden insan tanıdım ben.

2-İlk buluşmada kıza aşırı iltifatta bulunmayın.*Evet belki 25 senedir buluştuğunuz ilk kız bu, evet nefes alsın yeter kıvamındasınız, evet abazanın en önde gideni oldunuz, ama sakın aşırı övmeyin kızı, itici olursunuz, kaçar kız.Doğru iltifat:Çok doğal bir güzelliğin var.Yanlış İltifat:Ben böyle çıkık göt, dik meme, büzüşük dudak görmedim, oy anam, yandım babam.

3-İlk buluşmada kızı kesinlikle kaliteli bir mekana götürün.*Misal iyi bir balık restoranı olabilir bu. Sakın ilk buluşmada mcdonalds’a götürmeyin kızı, ha götürdünüz sakın bigmac yemeyin. O çift katlı, ısırınca kayan kıvamlı hamburgeri ilk ısırışta, seni bırak komple insanlıktan soğur kız.Ha kız 175 kilo ve senden daha abazaysa balık restoranını mcdonalds’ı geç, mahalle bakkalından yarım ekmek kaşarlı sandviç bile yaptırabilirsin o ayrı.

4-Buluşmadan önce facebook hesabınızda iyi bir temizlik yapın. Paylaştığınız gerizekalı videoları, arkadaşlarınızın salakça gönderilerinin altına yazdığınız “hihohahaha” “ay ben böyle komik bişey görmedim” “şldfhvşerohjo” gibi angutça yorumları silin. 

5-İlk buluşmada kesinlikle dürüstlüğü elden bırakmayın.*Örneğin “benim için önemli olan karakterdir, zekadır, fiziksel özellikler en son gelir” demeyin bir kıza. Eğer derseniz “ulan madem karakter, zeka önemli, o zaman ne demeye yarım saattir göğüs dekolteme bakıyorsun, göğsümde mi beynim, bacaklarımda mı karakterim” diye atar yapar kız, mal gibi kalırsınız.

6-Eski sevgiliden sakın bahsetmeyin.*”Ya ben senden önce sibelle çıkıyordum, çok iyiydik biz, hergün sevişiyor, gün aşırı yiyişiyorduk, inşallah senle de böyle bir ilişki yaşarız bi tanem” demeyin kıza, ya da deyin lan, ilk buluşmada bunu diyecek kadar malsanız ne bok yerseniz yiyin, hatta bi siktirin gidin afedersiniz, okumayın önerilerimi, bas git la burdan!

7-Hesabı kesinlikle siz ödeyin.Ha kız modern çıktıysa, Alman usulü filan yapalım derse atarlanın, benim olduğum yerde benden başkası hesap ödeyemez kızım deyin. Ha kız yok Alman usulü, yok Japon sistemi diye ısrar ederse bükün kolunu, koyun suratına kafayı, verin tekmeyi, kızlar haşin erkekleri sever. Şaka lan dur, açma gözlerini mal mal. Eşek değilsin ya, elbette sen ödeyeceksin hesabı, bunu söylememe bile gerek yok da, 10 madde dedik biliyor musun, maksat madde olsun, gönüller coşsun.

8-Fiziksel temastan kesinlikle kaçının.*İlk buluşmada kesinlikle ellemeyin kızı. Bi sabredin olum, bi tabak yemek ısmarladın diye senin mi oldu kız. Ha ikinci buluşmada elinizi bi boynuna atın sinemada. Üçüncü buluşmada arabada vitesi değiştireyim derken yanlışlıkla bi bacaklara dokunun. Dördüncü buluşmada kızı eve bırakırken ellerini tutun, göz göze gelin, belki ilk öpüşme. Beşinci buluşmada bizim bi arkadaşın boş evi var, acayip de dvd’ler var, seyredelim deyin. Altıncı buluşma, "canım bu sefer sen üste geç".

9-Evlilikten bahsetmeyin.*İlk buluşmada daha kızı hiç tanımıyorken, bizim bi selim abi var, görücü usulüyle evlendi, çok mutlu şimdi, 8 tane çocuğu var, ne güzel di mi la? Demeyin kıza, tamam evlilik güzel bi müessese ama bu hız kızın başını döndürebilir. Önce iyice tanıyın birbirinizi. Belki evlenmelik değil eğlenmelik kız, belki kız sadece eğlenmek istiyor, eller havaya, çalsın sazlar oynasın kızlar diyor, bu ne acele olum, evde mi kaldın, tohuma mı kaçtın, bi dur!

10-Evet geldik son maddeye. Ulan bir sürü madde sıraladın ama buluşacak kız mı var, kimi beğensem bi çıktığı var, boş olan kızlar da eski sevgili bunalımında, sen neyin önerisini yapıyorsun, ne ayaksın ulan sen! Dediğinizi duyar gibiyim. Abicim ben de sizdenim. Öyle bir ülke düşünün ki tüm güzel kızları kapmışlar, nerde seksi bi hatun var ayarlamışlar. Ama nerde bi sakallı, kayışı gevşemiş, bira göbekli, armut basenli kız var boşta. Dostlar son bir mesajla sözlerimi bitirmek isterim: “Ulan yavşaklar, ülkede güzel kız bırakmadınız, bi durun A.K!”


Msn kastı, bi buluşalım bi koklaşalım demeden önce göz at.

Msn kastı, bi buluşalım bi koklaşalım demeden önce göz at.

0 yorum:

 
 
 

Merak ettikleriniz vardır belki

Sitemizden en güncel haberleri,videoları, dizi özetlerini ve fragmanlarını izleyebilirsiniz. Bununla da sınırlı değil; Futbol maç özetlerini geniş bir şekilde hd olarak takip edebilir gollerini seyredebilirsiniz. Sosyal medya ve teknoloji haberlerini de unutmuyoruz,en güncel ve faydalı konular sitemizde yer alacaktır. Sağlık ve moda sız olmaz dediğinizi duyar gibiyiz ve hak veriyoruz,bunlarda bulunacak. Webmaster arkadaşlar içinde temel konular yer alacaktır.
 
ping fast  my blog, website, or RSS feed for Free